Проект: Информационна кампания
Клиент: Община Банско
Обхват на дейностите:
- Комуникация в дигиталните канали: Facebook, Instagram, website, включваща провеждането на онлайн игри и предизвикателства
- Провеждане на събития - отбелязване на Международния ден без найлонови торбички, „Седмицата на чешмите“, “Да изчистим България”
- Разпространение на рекламни и информационни материали - плакати, брошури, брандирани торбички от плат и пластмасови бутилки за многократна употреба, писма до домакинствата
Таргет групи: медии, бизнес, местно население, деца и ученици, туристи
Резултати:
- Към края на 2019 г. е отчетен 103% ръст на разделно изхвърлените отпадъци спрямо предходната година.
- неРазделно Банско е отличена в Годишните награди на b2b media 2020 в категория “Кампания за community branding”.