Проект: Информационна кампания

Клиент: Община Банско

Обхват на дейностите:
  • Комуникация в дигиталните канали: Facebook, Instagram, website, включваща провеждането на онлайн игри и предизвикателства
  • Провеждане на събития - отбелязване на Международния ден без найлонови торбички, „Седмицата на чешмите“, “Да изчистим България”
  • Разпространение на рекламни и информационни материали - плакати, брошури, брандирани торбички от плат и пластмасови бутилки за многократна употреба, писма до домакинствата

Таргет групи: медии, бизнес, местно население, деца и ученици, туристи

Резултати:
  • Към края на 2019 г. е отчетен 103% ръст на разделно изхвърлените отпадъци спрямо предходната година.
  • неРазделно Банско е отличена в Годишните награди на b2b media 2020 в категория “Кампания за community branding”.


Информационна кампания Информационна кампания Информационна кампания Информационна кампания